1. a 2. Koštéř 2011 Březí

Report z „várm apu“ z Březí, aneb o tom jak jsme sbírali data

-26.4.2011-

     Tak už máme za sebou první závodní víkend.  V sobotu se zůčastnil skoro celý olomoucký team. Takže jsme mezi 30 jezdci hlásili 7 olomoučáků. Po březácké eskadře budeme letos asi početně nejsilnější tým.

Na 100% procent ale letos vedeme v počty typů podvozků:

  • Martin a Dejwa        Cleon MMX
  • Mira                       Hormann HT2 TK10
  • Ondra                    Hormann HT1
  • Libor „kubelík“        MCD RRV4
  • Franta                    Cleon 08
  • Milan a Honza         speciál Redcat Rampage SD kit 2011 EVO IX 😀

    Po prvním rundě nejrychlejší skupiny jsme s Milanem usoudili, že nebude mít cenu závodit a tak jsme první závodní víkend pojali jako sbírání dat na první republiku, kterou se pojede u nás v holomócu.

    V sobotu jsme ve 1/4finále skončili já (po problémech se servem a rukama) a Libor (po problémech s motorem). Frantovi těsně uniklo semifinále, když celej den řešil neštastný bowdeny. V semifinále potom Dejwa, který si teprve na nový typ modelu zvyká a Milan, který svedl s Liborem Novotným supr souboj. Minutu před koncem Libora předjel ale snad v posledním kole se mu odporoučelo jedno turecký kolečko. Do finále se dostali Mira a Martin, ve kterým Martin skončil 10. (ve 13 kole odstoupil kvůli motoru) a Mira si svojí zkušenou jízdou vyjel 7. místo. Vyhrál ultra rychlý Petr „Hartis“ Hartman před hodně rychlým Jarou Proškem a precizně skákajícím Filipem Jílkem.

     V neděli jsme už jenom v pěti lidech pokračovali ve sběru dat. Já se konečně svezl i v kvaldách, ale kvůli protočeným kostkám na zadních kolech jsem se poroučel ve 1/4 finále (jelo se pouze jedno se šesti postupujícími – taková šance :-O) Dejw na rozdíl ode mě do 1/2finále postoupil, ale tam také nedojel až do konce. Ve finále jsme ovšem měli tři zástupce. K Mirovi a Martinovi se přidal Milan. Evidentně se mu zalíbílo sbírání dat, takže to dotáhl až to finále, kde si famózní bezchybnou jízdou vyjel 4. místo. Mira Opět bezchybně kvalitně šestý a Martin doplatil na vybité baterky v autě. Pro Martina velká škoda, protože po 10 minutách se pohyboval mezi třetím a čtvrtým místem. Hartis nestartoval, takže se z vítězství radoval Marek Schiller, opět před Jardou Prokešem a Adrianem Uhríkem.

A co jsme teda za ten víkend zjistili?

Milan zjistil, že supersport speciál z dílny Sonntag/Dvořák funguje a vývoj tak není ve slepé uličce 🙂

Martin zjistil, že mu to v Březí sedí (vlastně klouže), ale je potřeba mět nabitý baterky.

Mira zjistil, že je pořád rychlej, ale příště si nemá zapomenout nabíječku.

Dejwa zjistil, že je potřeba si na Cleona trocha navyknout a dát ho řádně do kupy.

Libor zjistil, že musí dát do kupy motor, ale jinak MCD jezdí very well.

Franta zjistil, že až vyladí táhla Cleona, tak se může dostat v poho do semifinále.

A já zjistil, že nemám měnit fungující věci a neparkovat auto po větru k trati se staženým okýnkem.

HOWGH!!!!

-dvondrak-

Elcon_hartis_team SD_kit_2011 Kaceri tribuna_sobota_finale

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *